Aanmelden evenement

Aanmelden IDM Superbike weekend Oscherleben (Duitsland)

Een aanmelding kan uitsluiten door een volwassen handelingsbekwaam persoon verricht worden. Het formulier dient volledig en naar waarheid ingevuld te worden. Een onjuist ingevuld formulier wordt door ons niet in behandeling genomen. Als u het formulier verstuurt, dan krijgt u direct een bevestiging in beeld. Dit betekend dat uw formulier goed is verzonden! U hoeft ons dus géén mail te sturen of wij u inschrijving hebben ontvangen. Aanmelding is alléén voor uw gezin! Lees daarom voor u verder gaat eerst zorgvuldig onze voorwaarden.

Naam contact persoon:
Graag één naam en geboortedatum per regel!

Ik ben bekend met jullie voorwaarden en het foto/filmbeleid en heb deze zorgvuldig gelezen.

Ik heb jullie voorwaarden gelezen:
Ik ga akkoord met jullie foto | filmbeleid:

Te gast als VIP

De diverse VIP-dagen worden georganiseerd door Stichting Happy Smile tijdens evenementen op het TT Circuit Assen, maar ook tijdens andere evenementen in o.a. Nederland en Duitsland. De evenementen op het TT Circuit vinden plaats in de Happy Smile VIP-box. De gezinnen zitten altijd eerste rang tijdens bijvoorbeeld de WK Superbike, Dutch TT, Jack’s Racing Day, IDM Superbike en andere afwisselende evenementen.