7de editie Happy Smile Familiedag groot succes

EMMEN – Zaterdag 10 september jongstleden werd op het terrein van WSG Emmen voor de zevende keer de Happy Smile Familiedag gehouden. Ruim 500 gasten waren aanwezig waaronder 60 gezinnen met een ernstig ziek kind of kind met een ernstige beperking.

De Happy Smile Familiedag is een feestelijke dag voor het hele gezin en er viel deze editie weer genoeg te beleven want Stichting Happy Smile vierde tevens haar 10-jarige verjaardag.  Van een heuse theater voorstelling tot een kijkje nemen op grote hoogte in een gondel, luchtkussenparadijs, knutsel- en spelletjeshoek, 4×4 rijden, photobooth, schminken etc, etc. Een dag vullend programma dat in het teken staat van twee zogeheten ‘runs’ met diverse voertuigen als trucks, trikes, sportwagens en motoren.

SponsorenNadat de welkom toespraak van de 7de editie een feit was, werd de dag geopend met een speciaal geschreven en gecomponeerde rap die gezongen werd door Quinten. Daarna werden rond 12.30 uur de motoren gestart om te beginnen aan de eerst ‘run ‘ waarbij kinderen en begeleiders konden meerijden met een voertuig. De ruim 100 voertuigen vormden een kolonne die twee routes reden van circa 22,5 kilometer rondom Emmen.

Genieten, dat is wat voorop stond voor deze dag en dat deden de aanwezige kinderen met hun ouders of begeleiding met volle teugen. De gehele dag konden zij gebruik maken van catering op het terrein en uiteraard ontbrak het schepijs niet waar gretig gebruik van werd gemaakt.

Samen hebben we er weer een onvergetelijke dag van gemaakt en daar zijn wij van Stichting Happy Smile heel dankbaar voor. Met dank aan alle gezinnen, chauffeurs van trucks- en auto’s, motor- en trikerijders, Brandweer Emmen, verkeersregelaars, sponsoren en vrijwilligers.

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

WK Superbike 2023 Assen

De WK Superbike in Assen is uitgegroeid tot één van de topevenementen van het jaar. Van 21 tot en met 23 april 2023 voor de 31ste keer de WK Superbike