Een ijskoud avontuur voor Stichting Happy Smile

Een Scandinavian Car Adventure zo wordt de ScanCoveryTrial 2018 ook wel genoemd. De ‘Trail’ gaat in één week tijd kris kras door het prachtige Scandinavië. Tijdens deze week rijdende deelnemers ruim 7000 kilometer en dat onder omstandigheden met veel sneeuw, ijs en temperaturen welke kunnen dalen tot wel min 47 graden Celsius.

De ScanCoveryTrial is beslist geen race of rallywedstrijd maar een autotoertocht waarbij een strikte naleving van de verkeersregels van essentieel belang zijn voor de gehele tourtocht. Naast navigatie via coördinaten maakt ScanCoveryTrial ook gebruik van een route boek met leuke klassement(puzzel)proeven.

Onder de deelnemers het team Impeco Polestars. Hun Volvo V60 zal worden bestuurd door Enzo Raco en Patrick Goudart. Het team doet voor de eerste keer mee aan deze trail naar de Noordkaap. Het team heeft ook één duidelijk doel met deze monsterrit en dat is zoveel mogelijk geld inzamelen voor Stichting Happy Smile.

Het Impeco Polestar Team is te volgen via Facebook, tevens doet RTL7 verslag van de ScanCoveryTrial. Stichting Happy Smile wenst de Impeco Polestars héél erg véél succes!

De 8e editie gaat op vrijdag 5 januari van start en de finish is op zondag 14 januari 2018.