Faq's

Veelgestelde Vragen

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Dan vernemen wij uw vraag of suggestie graag van u via het contactformulier.

Contact

Het begrip veelgestelde vragen of frequently asked questions (FAQ) wordt gebruikt als benaming voor een lijst met vaak voorkomende vragen over een bepaald onderwerp, waarop een antwoord wordt gegeven. Sommige FAQ’s bevatten niet werkelijk gestelde vragen, maar zijn een stijlfiguur om onze bezoekers te informeren.

Stichting Happy Smile organiseert VIP-arrangementen voor gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking.

Stichting Happy Smile is een initiatief van Aafje en Geert Prins. Rondom de evenementen worden zij ondersteund door een groot aantal vrijwilligers.

Wanneer het gezin bestaat uit één of meerdere kinderen met een ernstige ziekte of ernstige beperking komt het gezin in aanmerking voor het arrangement. Bij een ernstige ziekte kan gedacht worden aan bijvoorbeeld een stofwisselingsziekte, een spierziekte of kanker. Bij een beperking kan gedacht worden aan een visuele of auditieve beperking, een lichamelijke beperking of een verstandelijke beperking of een niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Aandoeningen zoals ADHD en vormen van PDD-NOS vallen niet onder onze doelstelling. Heeft u een kind dat snel overprikkelt raakt, slecht tegen ‘harde’ en onverwachtse geluiden kan. Wees u er dan van bewust dat het er op een circuit luidruchtig en hecktisch aan toe kan gaan.

Er worden voor het gehele arrangement en/of verblijf géén kosten in rekening gebracht. De kosten zijn voor rekening van Stichting Happy Smile. Het gezin zorgt zelf uitsluitend voor de heen- en terugreis naar de locatie van het VIP-event.

De diverse evenementen zijn beschreven op de website. Door te klikken op de link op bijvoorbeeld de pagina “Evenementen” kunt u vervolgens een evenement aanklikken. Het event staat duidelijk beschreven en wanneer u in aanmerking wilt komen voor het event meld u het gezin aan via een klik op de button “Uw gezin aanmelden”. Daarna wordt u doorgeschakeld naar een aanmeldformulier. U vult deze zo volledig en naar waarheid in en verstuurd deze. Is deze goed verzonden, dan krijgt u direct een bevestiging in beeld. U krijgt verder géén bevestiging van aanmelding in de mail. Meerdere malen aanmelden voor een specifiek event heeft geen zin, éénmaal is voldoende.

Een uitnodiging is direct verbonden aan onze voorwaarden. Lees deze daarom zorgvuldig om teleurstelling te voorkomen. Denk bijvoorbeeld aan het feit dat we een Stichting zijn voor ernstig zieke kinderen en kinderen met een ernstige beperking. Bepaalde aandoeningen en/of stoornissen vallen daar niet onder! Denk ook aan onze leeftijdsgrens van minimaal 3 jaar en maximaal 21 jaar e.d. Mochten wij u uitnodigen om als VIP met uw gezin aanwezig te zijn dan krijgt u tot circa twee tot één week voor het evenement bericht. Indien u in deze termijn geen uitnodiging ontvangt, dan bent u dus niet geselecteerd.

Aanmeldingen worden zorgvuldig bekeken. Bijvoorbeeld hoe vaak u met uw gezin al te gast bent geweest, bent u eerder te gast geweest bij een specifiek event, voldoet uw kind nog aan de leeftijdsgrens etc, etc. Gezinnen die nog nooit te gast zijn geweest hebben ten alle tijden voorrang.