Geslaagd Total Agri Beachpull evenement in Putten

Het Total Agri Beachpull in Putten is momenteel het grootste evenement in Nederland op het gebied van tractor pulling. Een evenement dat zaterdag 14 juli jongstleden gehouden werd op Strand Nulde gelegen aan de A28 nabij het Gelderse Putten.

Stichting Happy Smile was door de organisatie uitgenodigd om aanwezig te zijn met gezinnen om dit evenement als VIP’s te beleven. Zeven gezinnen melden zich zaterdagmiddag bij de parkeerplaats van Postillion Hotel Veluwemeer.  Allen gezinnen met een ernstig ziek kind of kind met een ernstige beperking. Gezamenlijk vertrok het Happy Smile team met de gezinnen naar het ‘Pulling’ terrein om de auto’s te parkeren om de speciaal toegewezen VIP parkeerplaatsen.

Eenmaal aangekomen in de Happy Smile hospitality tent, alwaar de crew een korte introductie hield en vervolgens de gezinnen kennis liet maken met het terrein door een kleine rondleiding te geven. Daarna konden alle VIP genodigden van Stichting Happy Smile plaats nemen op de speciaal gereserveerde tribune waar het ‘eerste klas’ toeven was.

Tevens was er een mogelijkheid om op de foto te gaan met een tractor van Total Agri . Een mogelijkheid waar ouders met hun kinderen dankbaar gebruik van maakten. Er waren meerdere ‘Pulling’ teams die hun deuren wijd opende voor de ‘Happy Smile’ gezinnen. Spannende truck- en tractorpullingwedstrijd werden bekeken en pas in de avond werd afscheid genomen van de ‘Happy Smile Crew’ en het prachtige evenemententerrein in Putten. Dit niet zonder een goed gevulde ‘Goodie Bag’ van Total Agri.

Stichting Happy Smile wil langs deze weg de organisatie van het Total Agri Beachpull in Putten bedanken voor hun medewerking.