Happy Wens

Stichting Happy Smile wil bij hoge uitzondering zeer persoonlijke wensen uit laten komen. Daar waar alle georganiseerde evenementen groepsgewijs georganiseerd worden, is het bij de Happy Wens mogelijk om een specifieke wens van een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking uit te laten komen.

Middels onderstaand aanmeldformulier willen we u in de gelegenheid stellen om de specifieke wens van het kind kenbaar te maken. Uit alle inzendingen zal Stichting Happy Smile een keuze maken (over de tussentijdse status wordt niet gecommuniceerd) en vervolgens persoonlijk contact met u opnemen voor een intakegesprek. Het doel van het intakegesprek is om te inventariseren of de persoonlijke wens haalbaar is. Wanneer dit het geval is worden er specifieke afspraken gemaakt over het realiseren van de wens. Bij het plaatsvinden van de wens is er altijd één of meerdere vrijwilligers van Stichting Happy Smile aanwezig.

Vul de beschrijving zo volledig mogelijk in!
Optioneel kunnen meerdere datums ingevuld worden
Uw woonadres inclusief huisnummer
Vul uw postcode in inclusief uw woonplaats
Graag uw mobiele nummer i.v.m. bereikbaarheid
Voorwaarden zoals gesteld op deze pagina en onder 'voorwaarden' in het menu op deze website.

Contact informatie

Stichting Happy Smile
Zuring 79
7891 DT Klazienaveen

Kantooradres
Charles Darwinstraat 5
7825 AB Emmen
Telefoonnr: 06-43368000

Like Stichting Happy Smile op Facebook en blijf op de hoogte!