Het hele gezin mee als VIP naar het IDM in Hockenheim

De IDM weekenden van Stichting Happy Smile worden georganiseerd tijdens races waar het ‘Alpha Racing – Van Zon – BMW Superbike Team’ van Werner Daemen aanwezig is. Stichting Happy Smile werkt onder andere samen met dit team welke deelneemt aan alle races in het Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft, ook wel het IDM genoemd. Stichting Happy Smile biedt gezinnen gedurende het raceweekend onvergetelijke dagen op het circuit.

De gezinnen maken van dichtbij mee hoe het er aan toe gaat in de wegracewereld. De coureurs en de racemotoren staan klaar om met de gezinnen tijdens het weekend op de foto te gaan en wat is er mooier dan een kijkje te nemen in de pitbox om met eigen ogen te zien hoe de monteurs werken aan de motoren om een zo’n mogelijke prestatie te kunnen leveren en heel misschien even plaats te nemen op zo’n gigantische racemotor. Om het circuit zelf te kunnen ervaren kunnen de gezinnen plaats nemen in de golfkar waarna er een rondje over het circuit wordt gereden. Niet alleen kijken we tijdens zo’n weekend alleen races, we gaan ook veel doen, van het rijden op een segway tot een bezoek aan het befaamde museum van het circuit staan onder anderen op de agenda.

Tijdens dit IDM familieweekend van vrijdag 28 tot en met zondag 30 september neemt Stichting Happy Smile de hotelkosten voor haar rekening en vanzelfsprekend wordt het eten en drinken tijdens het gehele arrangement volledig verzorgt.

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

WK Superbike 2021 Assen

De WK Superbike in Assen is uitgegroeid tot één van de topevenementen van het jaar. In 2019 kwamen 30.500 bezoekers naar de WK Superbike weekend in Assen.