Het is elke zaterdag NLdoet voor Happy Smile

Het Oranje Fonds organiseerde op 10 en 11 maart, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken.

Crewleden van Stichting Happy Smile zijn al geruime tijd elke zaterdag te vinden in de nieuwe Happy Smile loods om al het nodige materiaal en voertuigen voor het komende seizoen weer in optimale conditie te brengen.

Met het prachtige weer van afgelopen zaterdag konden de ‘overheaddeuren’ wijd open gezet worden om de lente naar binnen te halen. Over een dikke maand begint voor Stichting Happy Smile het seizoen 2017. De ‘aftrap’ van het seizoen is een thuiswedstrijd. Op de agenda staat dan de WK Superbike dat in het weekend van 28 tot en met 30 april zal worden verreden op het TT Circuit van Assen.

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

WK Superbike 2021 Assen

De WK Superbike in Assen is uitgegroeid tot één van de topevenementen van het jaar. In 2019 kwamen 30.500 bezoekers naar de WK Superbike weekend in Assen.