Open Bedrijvendag Wens Ambulance Hondsrug

EMMEN – Ondernemend Emmen organiseerde afgelopen zaterdag in samenwerking met de gemeente Emmen de Open Bedrijvendag Emmen. Eén van de deelnemers aan deze dag was Stichting Wens Ambulance Hondsrug.

De Open Bedrijvendag geeft belangstellenden een blik achter de schermen en deze kwamen met tientallen af op de opstelling die Stichting Wens Ambulance Hondsrug had ingericht in de loods van Stichting Happy Smile alwaar zij een goede samenwerking mee onderhouden.

Stichting Wens Ambulance Hondsrug maakt het mogelijk door donaties en giften een leuke dag te bezorgen aan ouderen, volwassenen en kinderen die liggend vervoerd moeten worden. Een zogeheten wens rit. Enkele voorbeelden zijn dat men een bezoek brengt aan een event op het TT Circuit. Een ander wenst graag nog eens naar de dierentuin te willen, K3 of naar het Piratenfestival. Zover mogelijk zetten de mensen achter de stichting alles op alles om ingediende wensen te honoreren. Een wens naar de zee, luchtballon, een trouwerij, een uitvaart of tulpenroute? In overleg met Stichting Wens Ambulance Hondsrug is veel mogelijk! Elke wens is welkom, of hij nou groot of klein is.

Onder de belangstellenden een verrassend bezoek van burgermeester Eric van Oosterhout. De burgervader van Emmen toonde veel waardering voor het werk van de Wens Ambulance Hondsrug.

Voor meer informatie over Stichting Wens Ambulance Hondsrug. Klik hier!

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

91ste Dutch TT Assen

De 91ste editie Dutch TT Assen is van vrijdag 24 tot en met zondag 26 juni 2022 is meer dan een motorrace bezoeken. Het is onvergetelijke motorsport beleving. MotoGP Assen