Riante gift door verkoop exclusieve kalenders

MUSSELKANAAL – Fotograaf Henk Fischer uit het Groningse Musselkanaal heeft zaterdag 29 mei een riante cheque van € 2500,- overhandigd aan Stichting Happy Smile. Fischer is reeds jaren een begrip in de nationale- en internationale motorsport en werkte decennialang voor verschillende landelijk bekende dagbladen en sporttijdschriften.

Tijdens zijn werkzaamheden op de vele circuits in Europa fotografeerde hij één van de meest succesvolle coureurs aller tijden gedurende verschillende Grand Prix weekenden: Valentino Rossi. Uit zijn immense fotoarchief selecteerde Fischer 24 bijzondere en nooit eerder gepubliceerde foto’s van het Italiaanse motorsport icoon. Deze foto’s bundelde hij in 2020 en 2021 tot een exclusieve A3 kalender die in beperkte oplage op de markt werden gebracht. Een deel van de opbrengst van de kalender schonk Fischer zaterdag aan Stichting Happy Smile uit Emmen.

“Met heel veel plezier en genoegen heb ik deze twee kalenders gemaakt. Het motiveerde mij ook enorm om dit te kunnen doen voor zo’n goed doel als Happy Smile die zich inzetten voor gezinnen met een ernstig ziek kind en deze gezinnen een mooie dag of weekend bezorgen op circuits in binnen- en buitenland”, aldus Henk Fischer.

Aafje Prins van Stichting Happy Smile was blij verrast met de gift. “Het is voor ons jammer genoeg een tijd geweest waarin we niet veel konden doen qua evenementen voor gezinnen, maar we hopen, zodra het weer mogelijk is, weer van start te gaan. Deze gift van Henk is een prachtig bedrag waar we vast hele mooie dingen mee kunnen doen. Heel erg blij mee”.

Henk Fischer liet tot slot nog weten de samenwerking met Stichting Happy Smile nog niet te beëindigen. “Een derde kalender van “The Doctor” ligt in de planning. Zodra deze gelimiteerde editie op de markt komt, zal ik een deel van de opbrengst wederom doneren aan Happy Smile”.

Meer informatie over de kalenders vindt u op www.kiesjekalender.nl

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

DTM Assen

Het TT Circuit Assen maakt ook in 2021 weer deel uit van de DTM-kalender. De Deutsche Tourenwagen-Masters slaat dit jaar een nieuwe weg in met nieuw GT-reglement.