Familiedag Happy Smile Emmen

Happy Smile Familiedag

Op 10 september 2022 wordt tijdens de Happy Smile Familiedag wederom de Happy Smile Run verreden. Een ‘vernieuwde’ toertocht door een groot deel van Drenthe. De Familiedag is speciaal voor gezinnen met een ernstig ziek kind of kind met een ernstige beperking. Zij kunnen meerijden in een grote stoet van bijzondere auto’s, vrachtwagens, motoren en trikes. De tocht zal worden begeleid door onder anderen een MTB Team.

Op de vertreklocatie in Emmen zal voor de aanwezige gezinnen een volledig dagprogramma worden samengesteld. Indien men niet meerijd met de Happy Smile Run is er volop vertier zoals een springkussen, golfkarren, crossen met 4×4 terreinwagens, demo’s en héél véél meer. Daarnaast kunnen de kinderen geschminkt worden, staan er knutseltafels etc, etc, etc. Natuurlijk is er aan de catering gedacht, want alle gezinnen kunnen de gehele dag onbeperkt gratis gebruik maken van koffie, thee, fris, popcorn, friet, snacks, ijsjes etcetera. Het is deze editie de zevende keer dat Stichting Happy Smile de Familiedag organiseert, maar een 10-jarig jubileum, want Stichting Happy Smile bestaat 10 jaar! Vier dat met ons mee! Wees welkom!

AANMELDEN DEELNEMERS (CHAUFFEURS ETC) HAPPY SMILE FAMILIEDAG 2022

Deelnemers met voertuigen aan de Happy Smile Run 2022 kunnen zich eveneens online aanmelden. Wilt u deze jubileumeditie meerijden in de Happy Smile Run met een truck, motor of sportwagen? (Trikes zit vol) Meld u dan z.s.m. aan! KLIK HIER!

AANMELDEN GEZINNEN HAPPY SMILE FAMILIEDAG (10-jarig jubileumeditie) 2022

Op het aanmeldingsformulier kunt u per gezinslid invullen met welk voertuig u of uw gezinslid graag wil meerijden. Het spreekt voor zich dat degene die ziek is en/of een beperking heeft, voorrang heeft en het eerst wordt ingedeeld. Wisselen is in eerste instantie geen optie, bedenk ook dat een rolstoel niet mee kan op een trike etc. en ook dat u kind wordt ingedeeld en niet de hele familie achterop een trike/motor mee kan. Ook in een vrachtwagen zijn de zitplaatsen vaak beperkt.

Vul uw postcode en woonplaats in!
Vul hier uw mobiele nummer in i.v.m. bereikbaarheid. (Dus géén vast nummer)
Aantal personen waaruit uw gezin bestaat.
Namen en geboortedatums vader, moeder en kind(eren) Graag één naam per regel!
Naam van het betreffende kind.
We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de gewenste keuze!
Graag één naam per regel! Meerijden van overige gezinsleden is onder voorbehoud van vrije plaatsen.

De Happy Smile Run vertrekt vanaf de Phileas Foggstraat / Charles Darwinstraat in Emmen. De route voert door Zuid-Oost Drenthe en heeft een lengte van circa 30 kilometer.

Impressie Familiedag Happy Smile

Wetenswaardigheden evenement

Bent u nieuwsgierig naar wetenswaardigheden over de Happy Smile Familiedag? Hieronder vindt u opmerkelijke en interessante achtergrondinformatie.

• De Happy Smile Familiedag wordt in 2022 voor de zevende keer georganiseerd.
  • De Familiedag door ruim 50 vrijwilligers mogelijk wordt gemaakt.
  • De route door Zuid-Oost Drenthe is circa 30 kilometer .
  • Er 100 voertuigen meerijden met de ‘Happy Smile Run’
  • Er twee keer die dag gereden wordt en er voor iedereen dus plaats is!

Aanmelden Deelnemers

Deelnemers met voertuigen aan de Happy Smile Run 2022 kunnen zich eveneens online aanmelden. Wilt u deze jubileumeditie meerijden in de Happy Smile Run met een truck, trike of sportwagen? Meld u dan z.s.m. aan.

VIP bij Happy Smile

De diverse VIP-dagen worden georganiseerd door Stichting Happy Smile tijdens evenementen op het TT Circuit te Assen, maar ook op andere evenementen in Nederland, België en Duitsland. De evenementen op het TT Circuit vinden plaats in de Happy Smile VIP-box. De gezinnen zitten altijd op de eerste rang tijdens bijvoorbeeld de WK Superbike, Dutch TT, Jack’s Racing Day, IDM Superbike en andere afwisselende evenementen. Naast de races, die te volgen zijn vanaf ons VIP-balkon, vindt er veelal een zogeheten paddock-tour en een ‘Meet and Greet’ plaats met één of meerdere coureurs.

Beleef een dag of weekend als VIP-gast op een circuit in Nederland, Duitsland of België