Appierun Hoofddorp

Appierun

In samenwerking met Stichting 2Wheels4Wings wordt dit jaar wederom de Appierun gereden en wel op zaterdag 27 mei 2017. De eerste toertocht van Stichting 2Wheels4Wings vond plaats in 2004. Organisator en oprichter Albert van Duijn, heeft toen 20 motorrijders gevonden die een tocht wilden rijden met een verstandelijk gehandicapt kind achterop.

DIT EVENEMENT IS VOLTOOID!

De Appierun rijdt door een groot deel van Noord-Holland. Vorig jaar vertrok men vanuit Hoofddorp richting Lijnden, Haarlem, Bloemendaal en een pauzestop op het circuit van Zandvoort. Via Bentveld, de Zilk en Nieuw-Vennep door naar de vertreklocatie.

Gegevens evenement locatie

Inmiddels is het enthousiaste initiatief van 2Wheels4Wings uitgegroeid tot een professionele stichting met mensen die zich met passie en enthousiasme wil inzetten voor mensen die dat verdienen. Met een groep van zo’n 250 vrijwilligers die zich op de verschillende evenementen belangeloos inzetten, kunnen we veel mensen de dag van hun leven bezorgen.

Dagcentrum De Vaart.,
Kaj Munkweg 35,
2131 RV, Hoofddorp.

Wetenswaardigheden evenement

Bent u nieuwsgierig naar wetenswaardigheden over de Appierun Hoofddorp? Hieronder vindt u opmerkelijke en interessante achtergrondinformatie.

• Editie 2017 is de 12de keer dat de Appierun zal worden gereden.
  • In 2016 reden er ruim 150 voertuigen mee in de Appierun.
  • Naast de Appierun organiseert 2Wheels4Wings zo’n 6 tot 8 evenementen per jaar.

Aanmelden

Alléén gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking komen in aanmerking voor één van onze evenementen. Als gezin bent u altijd welkom op de Happy Smile Familiedag die jaarlijks in september georganiseerd wordt. Aan een opgave kunnen geen rechten worden ontleent.

Overige evenementen