Familiedag Happy Smile Emmen

Vijfde Familiedag Emmen

Op 22 september 2018 wordt tijdens de Happy Smile Familiedag wederom de Happy Smile Run verreden. Een toertocht door een groot deel van Drenthe. De Familiedag is speciaal voor gezinnen met een ziek kind of kind met een beperking. Zij kunnen meerijden in een grote stoet van bijzondere auto’s, vrachtwagens, motoren en trikes. De tocht zal worden begeleid door onder anderen een MTB Team en de politie Drenthe.

Op de vertreklocatie in Emmen zal voor de aanwezige gezinnen een volledig dagprogramma worden samengesteld. Indien men niet meerijd met de Happy Smile Run is er volop vertier zoals een springkussen, golfkarren, parcours, 4×4 terreinwagens en héél véél meer. Daarnaast kunnen de kinderen geschminkt worden en staan er knutseltafels. Natuurlijk is er aan de catering gedacht, want alle gezinnen kunnen de gehele dag gratis gebruik maken van koffie, thee, fris, popcorn, friet, snacks, ijsjes ect cetera. Het is deze editie de vijfde keer dat Stichting Happy Smile de Familiedag organiseert. Laat je dus verrassen op 22 september aanstaande!

Ruim honderd vrijwilligers van Stichting Happy Smile staan klaar om de gezinnen zaterdag een onbezorgde dag te bezorgen.

AANMELDEN GEZINNEN HAPPY SMILE FAMILIEDAG 2018

Op het aanmeldingsformulier kunt u per gezinslid invullen met welk voertuig u of uw gezinslid graag wil meerijden. Het spreekt voor zich dat degene die ziek is en/of een beperking heeft, voorrang heeft en het eerst wordt ingedeeld. Wisselen is in eerste instantie geen optie, bedenk ook dat een rolstoel niet mee kan op een trike etc. Bedenk ook dat u kind wordt ingedeeld en niet de hele familie achterop een trike/motor mee kan. Ook in vrachtwagen zijn de zitplaatsen vaak beperkt.

AANMELDEN VOOR DIT EVENEMENT IS NIET MEER MOGELIJK !

AANMELDEN DEELNEMER(STER) HAPPY SMILE RUN 2018

Deelnemers met een vrachtwagen, sportauto, motor (Goldwings), zijspan of trike kunnen zich eveneens opgeven. (Dit gedeelte is dus NIET voor aanmelden gezinnen. Hiervoor is bovenstaande gedeelte!)

OPGAVE ALS DEELNEMER IS HELAAS GESLOTEN. WE HEBBEN INMIDDELS RUIM VOLDOENDE VOERTUIGEN !

De Happy Smile Run vertrekt vanaf de Phileas Foggstraat / Charles Darwinstraat in Emmen. De route voert door Zuid-Oost Drenthe en heeft een lengte van ruim 30 kilometer.

Impressie Happy Smile Run 2016

Wetenswaardigheden evenement

Bent u nieuwsgierig naar wetenswaardigheden over de Happy Smile Familiedag? Hieronder vindt u opmerkelijke en interessante achtergrondinformatie.

• De Happy Smile Familiedag wordt in 2018 voor de vijfde keer georganiseerd.
  • De Familiedag door ruim 100 vrijwilligers mogelijk wordt gemaakt.
  • De route door Zuid-Oost Drenthe is ruim 30 kilometer .
  • Deze dag gemiddeld door 55 gezinnen bezocht wordt.

Aanmelden

Alléén gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking komen in aanmerking voor één van onze evenementen. Als gezin bent u altijd welkom op de Happy Smile Familiedag die jaarlijks in september georganiseerd wordt. Aan een opgave kunnen geen rechten worden ontleent.

Overige evenementen