Stichting Happy Smile op Vakbeurs Recycling

EMMEN – Op 19, 20 en 21 november 2019 vindt de 10e editie van vakbeurs Recycling plaats in Evenementenhal Gorinchem. Recycling 2019 is het event waar huidige afvalproblemen, toekomstige innovaties en trends in verschillende vakgebieden worden gepresenteerd.

Op uitnodiging van Schroot! onderdeel van Addictive Media staat Stichting Happy Smile op deze beurs. Dit om onze stichting te promoten bij een breed publiek en de actie van Schroot! t.w. “Be our Friend”. Wat het is? Komt u dat zelf bekijken op deze beurs? U bent van harte welkom om onze stand op plaats D130 te komen bezoeken. Vakbeurs Recycling is gratis te bezoeken. Bezoek daarbij ook stand C133.

Evenementenhal Gorinchem
Franklinweg 2
4207 HZ te Gorinchem

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

WK Superbike 2021 Assen

De WK Superbike in Assen is uitgegroeid tot één van de topevenementen van het jaar. In 2019 kwamen 30.500 bezoekers naar de WK Superbike weekend in Assen.