Stichting Happy Smile support E-Team Emmen

EMMEN – Voor het eerst in anderhalf jaar kwam de crew van Stichting Happy Smile afgelopen zaterdag weer in actie ter ondersteuning van de seizoen afsluiting georganiseerd door Rolstoel Hockeyclub The E-Team uit Emmen.

Voor een onderlinge wedstrijd en een aansluitende barbecue zocht de elektrische rolstoelhockey club naar een geschikte locatie. Deze werd gevonden bij de Well Services Group alwaar ook de bekende Familiedagen van Stichting Happy Smile jaarlijks gefaciliteerd worden.

Een grote vlakke beton vloer bleek voor het E-Team een perfect onderkomen voor een stevig potje E-Hockey. Stichting Happy Smile faciliteerde met hun hospitality, dat de ruim 40 gasten, een schaduwrijk uitzicht hadden op het speelveld en een comfortabel onderkomen genoten tijdens de afsluitende barbecue, met inachtneming van de geldende corona-maatregel(en) van het RIVM.

Door de corona-crisis heeft het E-Team dit jaar slechts drie keer kunnen spelen. Normaal gesproken is dit elke week. De club uit Emmen staat bekend als één van de topclubs in Nederland en leden komen uit alle uithoeken van het land om te spelen bij deze populaire rolstoelhockey club.

De 15 aanwezige deelnemers en overige gasten genoten van de zonovergoten middag en penningmeester van het E-Team Astrid Kamps liet aan het eind van de middag weten: “Onze leden met hun aanhang vonden het geweldig. Gepassioneerd hockeyspel gezien, waarin het er soms fanatiek aan toeging. Ook de barbecue was een groot succes, de weergoden waren ons goed gezind en ik wil iedereen bedanken voor hun hulp voor deze geweldige dag en Stichting Happy Smile voor hun royale medewerking”.

Meer informatie over The E-Team Emmen

The E-Team is een Elektrische-rolstoelhockey team, ook wel E-hockey genoemd dat uit Emmen (Drenthe) komt. The E-Team is in 2003 opgericht door een paar gezinnen waarvan de kinderen graag wilden hockeyen en een sportleraar van SportDrenthe. Met behulp van SportDrenthe zijn zij in 2004 samen gegaan met GSC Emmen.

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

WK Superbike 2021 Assen

De WK Superbike in Assen is uitgegroeid tot één van de topevenementen van het jaar. In 2019 kwamen 30.500 bezoekers naar de WK Superbike weekend in Assen.