Supercar Madness zorgt voor veel blijde gezichten

ASSEN – Na een succesvolle eerste editie op het Belgische Circuit Zolder en een tweede editie op het TT Circuit van Assen was de Supercar Madness na een lange ‘corona stop’ zondag 5 juni jongstleden weer te zien op het TT Circuit van Assen.

Stichting Happy Smile had voor deze dag acht gezinnen uitgenodigd om de Supercar Madness in al haar facetten te beleven. Na had gebruikelijke ontvangst en welkomstwoord bezochten we de paddock van het TT Circuit alwaar de mooiste supercars, exclusieve auto’s, performance kanonnen en natuurlijk de meest bijzondere hypercars waren te bewonderen. Tussen de extreem zeldzame line-up met meerdere Pagani’s, Ferrari LaFerrari, BMW M1, Ford GT Gulf Heritage, Bugatti’s en de uiterst kostbare Apollo IE Red Dragon van en kleine 4 miljoen euro konden de kinderen plaats nemen in diverse bolides waaronder een Cobra, Ferrari, BMW, Audi, Corvette, Nissan, Mercedes en MacLaren.

Bij instappen alleen, om een foto te maken, bleef het voor de kinderen niet bij. In de zogeheten hotlaps mochten ze als bijrijder elke malen mee de baan op om de uitzonderlijke PK’s te ervaren van deze kostbare auto’s.

Stichting Happy Smile wil alle eigenaren van de prachtige bolides waarin de kinderen konden plaatsnemen, langs deze weg bedanken. Een dag waar de gezinnen nog lang verhaal op kunnen maken en wat gezellig en gemoedelijk verliep. Een dag die veel blijde gezichten toverde op de aanwezige kinderen bij Stichting Happy Smile.

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

Truckstar Festival 2022

Op 30 en 31 juli 2022 is het tijd voor de 40ste editie van het Truckstar Festival op het TT Circuit van Assen. Een super gezellig en spectaculair uitje voor het hele gezin