IDM Superbike Assen GroepsarrangementInternationalen Deutschen Motorradmeisterschaft spektakel in Assen

Superbike IDM Assen
In het weekend van 7 tot en met 8 september 2019 verwelkomt het TT Circuit in Assen het Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft (IDM). Zeg ‘Gutentag’ tegen de Superbike IDM en het internationaal toptalent. Spot je favoriete motormerk op de grid. Ook in 2019 zijn alle grote merken present: KTM, Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki en uiteraard BMW met het ‘Happy Smile’ Alpha Racing-Van Zon-BMW Superbike Team onder leiding van Werner Daemen.

Instellingen, woongroepen, zorgverlening, patiëntenverenigingen etc. die passen in onze doelstelling zijn van harte welkom. Wij hebben voor dit groepsevenement op zaterdag 7 september plaats voor circa 35 a 40 personen inclusief begeleiding.

Weetjes

• Vorig jaar Illia Mykhalchyk de eerste Superbike 1000 race won in Assen en Lorenzo Lanzi de tweede race.
  • Zes motormerken meedingen naar de prijzen t.w. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM en BMW.
  • Naast Superbike 1000 rijden ook de Suzuki GSX-R 1000-Cup, Twin Cup en BMW Boxer Cup 2.0.
  • Julian Puffe (GER) en Illia Mykhalchyk (UKR) in 2019 uitkomen voor het Alpha Racing-Van Zon-BMW Team.

Overig groepevents

Beleef een dag of weekend als VIP-gast op een circuit in Nederland, Duitsland of België