Wunderland Kalkar On Wheels editie 2022

KALKAR – Zaterdag 28 mei reisden de crew van Stichting Happy Smile af naar het Duitse Kalkar. Daar werd die dag het populaire Wunderland Kalkar On Wheels evenement gehouden. Dit jaarlijks terugkeerde evenement bevat een truckersrun en een bijhorend truckersfestival.

De Truckersrun is een liefdadigheidsevenement waarbij zo’n honderd ernstig zieke en gehandicapte kinderen worden uitgenodigd om een grote tour te maken met vrijwillige vrachtwagenchauffeurs door Duitsland en Nederland.

Stichting Happy Smile ontving 15 gezinnen waarvan de kinderen onder begeleiding van een ouder konden instappen in één van de opgestelde trucks. Rond 10.00 uur vertrok de ellenlange stoet met vrachtwagens voor een lange rit met tussenstop waarbij crewleden van Happy Smile lunchpakketjes voor de kinderen uitdeelden.

Tussen 14.15 uur en 14.45 uur reden de eerste vrachtwagen het immense terrein weer op van het Wunderland evenemententerrein. Alle genodigde gezinnen konden vervolgens all-in gebruik maken van het attractiepark (Kernie’s Familienpark). 17.00 uur werd de dag afgesloten en keerden de gezinnen moe maar voldaan terug naar Nederland.

Langs deze weg wil Stichting Happy Smile de organisatie van de Truckersrun en Truckfestival hartelijk danken, maar ook speciale dank aan Wunderland Kalkar en alle betrokkenen die deze mooie dag mogelijk hebben gemaakt.

Door ons te volgen op Facebook blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes. Sinds seizoen 2017 plaatsen we alle foto’s die gemaakt worden tijdens een evenement met gezinnen op Facebook in fotoalbums geplaatst worden. U kunt hier de foto’s, die u graag zelf in bezit wilt hebben, vrij van rechten vandaan halen.

Populair nieuws

Volgend event

WK Superbike 2023 Assen

De WK Superbike in Assen is uitgegroeid tot één van de topevenementen van het jaar. Van 21 tot en met 23 april 2023 voor de 31ste keer de WK Superbike