Foto- en videobeleid

Foto- en videobeleid Stichting Happy Smile

Meld u, uw gezin aan voor een evenement? Wij vinden het belangrijk om uw toestemming te vragen voor het gebruik van foto’s en/of video’s van uw zoon/dochter en uw zelf. Bij aanmelding vragen wij u akkoord te gaan met ons foto- en videobeleid.

PUBLICATIE FOTO’S EN VIDEO’S STICHTING HAPPY SMILE

Op het internet laten wij website bezoekers met foto’s en/of video’s zien waar we mee bezig zijn. Ook maken wij de foto’s en/of video’s als aandenken van de dag voor de kinderen en hun ouders. Opnames worden gemaakt tijdens de verschillende evenementen. Bijvoorbeeld tijdens activiteiten in onze VIP box of hospitality, maar ook elders op bijvoorbeeld het TT Circuit of andere circuits en evenementen die wij aandoen. Ook uw zoon/dochter kan op deze foto’s (en soms in video’s) te zien zijn.

Natuurlijk gaan we zorgvuldig om met foto’s en video’s. Wij plaatsen geen foto’s waardoor aanwezige kinderen/ouders schade kunnen ondervinden. We plaatsen bij foto’s en video’s geen namen van onze gasten. Toch vinden we het belangrijk om uw toestemming te vragen voor het gebruik van foto’s en video’s van uw zoon/dochter en uw zelf. Het is goed mogelijk dat u niet wilt dat foto’s van uw of uw kind op internet verschijnen.

Uw toestemming geldt alleen voor foto’s en video’s die door fotografen van Stichting Happy Smile worden gemaakt. Het kan voorkomen dat andere personen en/of gasten foto’s maken tijdens onze evenementen. Stichting Happy Smile heeft daar geen invloed op, maar wij gaan ervan uit dat deze personen en/of gasten ook terughoudend zijn bij het plaatsen van foto’s en video’s op internet.

TOESTEMMING

Foto’s die door fotografen van Stichting Happy Smile zijn gemaakt worden geplaatst op onze website www.stichtinghappysmile.com en/of ons Facebook | YouTube account.

U mag natuurlijk altijd terugkomen op de door u gegeven toestemming. Ook mag u op een later moment alsnog toestemming geven. U kunt dit doen door een schriftelijk verzoek in te dienen bij het bestuur van Stichting Happy Smile.

Stichting Happy Smile
P/a Herenstreek 130,
7885 AV, Nieuw-Dordrecht (Gem. Emmen)