Over Ons

Doelstelling van Stichting Happy Smile is om gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking een onbezorgde dag of weekend te laten beleven als VIP-gast op een circuits in Nederland, Duitsland of België. De gezinnen krijgen tijdens het VIP-arrangement de kans om de ziekte voor even te vergeten. Stichting Happy Smile nodigt niet alleen het zieke kind uit, het hele gezin is van harte welkom tijdens het VIP-arrangement. Het gezin wordt tijdens de duur van het VIP-arrangement verzorgt en ontzorgt. Uitsluitend de heen- en terugreis naar de plek van bestemming hoeft het gezin zelf te regelen.

Voor één dag VIP

De diverse VIP-dagen worden georganiseerd door Stichting Happy Smile tijdens evenementen op het TT Circuit te Assen, maar ook op andere evenementen in Nederland, België en Duitsland. De evenementen op het TT Circuit vinden plaats in de Happy Smile VIP-box. De gezinnen zitten altijd op de eerste rang tijdens bijvoorbeeld de WK Superbike, Dutch TT, de British Superbike, de GAMMA Racing Day, Truckstar Festival, MXGP en Formido Finale Races en andere afwisselende evenementen. Naast de races, die te volgen zijn vanaf ons VIP-balkon, vindt er veelal een zogeheten paddock-tour en een ‘Meet and Greet’  plaats met één of meerdere coureurs.

IDM Familie Weekend

Het IDM Weekend voor gezinnen worden georganiseerd tijdens races waar het ‘Van Zon Remeha BMW Team’ van Werner Daemen aanwezig is. Stichting Happy Smile werkt onder andere samen met dit team welke deelneemt aan alle races in het Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft, ook wel het IDM genoemd. Stichting Happy Smile biedt gezinnen gedurende het raceweekend onvergetelijke dagen op het circuit.

De gezinnen maken van dichtbij mee hoe het er aan toe gaat in de wegracewereld. De coureurs en de racemotoren staan klaar om met de gezinnen tijdens het weekend op de foto te gaan en wat is er mooier dan een kijkje te nemen in de pitbox om met eigen ogen te zien hoe de monteurs werken aan de motoren om een zo’n mogelijke prestatie te kunnen leveren en heel misschien even plaats te nemen op zo’n gigantische racemotor. Om het circuit zelf te kunnen ervaren kunnen de gezinnen plaats nemen in de golfkar waarna er een rondje over het circuit wordt gereden.

Tijdens de IDM Familie Weekenden neemt Stichting Happy Smile de hotelkosten voor haar rekening en vanzelfsprekend wordt het eten en drinken tijdens het gehele arrangement volledig verzorgt.

Happy Smile VIP gast BMW Team

Het IDM-weekend voor gezinnen wordt georganiseerd tijdens races waar het ‘Van Zon Remeha BMW Team’ van Werner Daemen aanwezig is. De IDM Superbike races worden verreden in zowel Duitsland, België en Nederland. Stichting Happy Smile ontvangt tijdens diverse races graag gezinnen op het circuit om ze een onvergetelijke dag te geven als VIP-gast.

Beleef een dag of weekend als VIP-gast op een circuit in Nederland, Duitsland of België