Over Stichting Happy Smile

Een onbezorgde dag of weekend als VIP

Zwaaien naar je idool

Beleef samen met ons een onvergetelijke dag

Op 5 april 2012 is ten kantore van notaris Sirtje Fissering te Klazienaveen, opgericht de Stichting Happy Smile. Doelstelling van Stichting Happy Smile is om gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking een onbezorgde dag of weekend te laten beleven als VIP-gast op een circuit in Nederland of elders in Europa. De gezinnen krijgen tijdens het VIP-arrangement de kans om de ziekte voor even te vergeten. Ruim 20 vrijwilligrs staan voor u klaar om er een onvergetelijke dag van te maken. Dit al meer dan 11 jaar en in al die tijd hebben we ruim 1600 gezinnen te gast gehad. Dit zetten we nog graag jaren voort!

Vrijwilligers20

Evenementen195+

Gezinnen1600+

GEGEVENS STICHTING HAPPY SMILE

Naam v/d Stichting: Stichting Happy Smile
Adres: Herenstreek 130
Postcode en woonplaats: 7885 AV, Nieuw-Dordrecht
Telefoonnummer: 06-43368000
E-mail adres: info@stichtinghappysmile.com
RSIN: 851566911
Beloningsbeleid: Er worden geen beloningen uitgedeeld
Beleidsplan: Beleidsplan 2015-2023
Jaarverslag: Jaarverslag 2021-2022
Doelstelling v/d Stichting: Het organiseren en uitvoeren van ontspanningsactiviteiten ten behoeve van gezinnen met een ernstig ‘chronisch’ ziek kind(eren).

BESTUURSSAMENSTELLING

Voorzitter: A. Prins
Penningmeester: T. Rolink
Secretaris: H. de Jong
Bestuurslid: A. Witvoet
Bestuurslid: J. Siebring
Bestuurslid: B. Kalker

Ervaringen

Wij zijn 'Very Happy' met uw feedback

Happy Smile Reviews

Insturen

Laat ons uw ervaring in één zin weten!

Onze zoon is ongeneeslijk ziek en is een "echte" kerel die van alles houd wat hard gaat. De vriendelijke groep "smilers" waren geweldig behulpzaam van begin tot eind.

Familie Huzen Nijverdal

Geweldig lieve mensen. Een ‘Happy Smile’ op ieders gezicht, wij hebben enorm genoten van de onbezorgde momenten en plezier van onze kinderen.

Familie Klunder Klazienaveen

Bij verschillende evenementen geweest, zo goed geregeld allemaal en zulke lieve lieve mensen. Een warm bad, toppers zijn het!

Familie Wust Westwoud

Ooit een wens gehad voor Wiebe. Het was voor hem een droom die is uitgekomen met alles er op en aan. Het was echt super!

Familie Dijkstra Drachten

Een aantal keer bij de MotoGP in Assen geweest....fantastisch was dat voor onze zoon. Op de foto met Valentino Rossi, hij is nog steeds fan.

Familie Timmer Scharsterbrug

Stichting Happy Smile geeft je bijzondere ervaringen. Een dag of weekend ontspanning en even niet aan zorgen denken. Herinneringen met een Big Smile.

Familie Maes Elsloo

We hebben nu twee keer een evenement mogen meemaken op het circuit in Assen en we hebben enorm genoten. Alles was perfect verzorgd.

Familie van der Hoek Almere