Truckrun Kalkar

Kalkar on Wheels (DE)

Zaterdag 3 juni om 10:00 uur zal een groot konvooi vrachtwagens weer een prachtige ronde maken door een deel van Duitsland en de grens met Nederland. Wunderland Kalkar on Wheels is een liefdadigheidsevenement dat jaarlijks wordt georganiseerd door Wunderland Kalkar ten behoeve van de Kinderkrebsklinik in Düsseldorf alsmede de stichting Happy Smile. Zo’n 100 kinderen met een levensbedreigende ziekte of met een beperking worden iedere editie uitgenodigd om een route door Duitsland en Nederland mee te rijden met vrijwillige truckers. Daarnaast wordt er op het terrein van Wunderland Kalkar een Truckersfestival georganiseerd.

Aanmelden voor dit evenement

Aanmelden voor dit event is niet meer mogelijk!

Let op! Lees voor aanmelding eerst zorgvuldig onze voorwaarden om teleurstelling te voorkomen.

• Wanneer u, uw gezin opgeeft, dan weet u ook zeker dat u op die datum(s) vrij bent om naar het event te komen en niet op het laatst afzegt dat u bijvoorbeeld nog een verjaardag heeft staan, moest werken of dat één van uw gezinsleden nog moet voetballen etc. Vergeet niet dat wij héél véél moeite doen om u en uw gezin een leuke dag te bezorgen!
  • Bent u eerder te gast geweest bij Stichting Happy Smile tijdens ‘Kalkar on Wheels’, dan plaatsen wij u op de wachtlijst. Aanmeldingen van gezinnen die nog nooit te gast zijn geweest gaan te allen tijden voor!

In 2023 zal het truckerskonvooi op zaterdag 3 juni om 10:00 uur weer een prachtige ronde maken. Het konvooi rijdt door het Duits-Nederlandse landschap en betovert onderweg toeschouwers in verschillende steden.

Gegevens evenement locatie

Net over de grens bij Arnhem (op 30 minuten van Arnhem), temidden van mooi aangelegde tuinen en vijverpartijen vindt u Wunderland Kalkar. Het ‘freizeitpark’ is ontstaan uit de voormalige kerncentrale “Schneller Brüter”. Het park is in en rondom een oude, nooit gebruikte kerncentrale is gebouwd.

Kernwasser Wunderland Freizeitpark GmbH
Griether Str. 110-120
D-47546 Kalkar (D)

Wetenswaardigheden evenement

Bent u nieuwsgierig naar wetenswaardigheden over Wunderland Kalkar On Wheels? Hieronder vindt u opmerkelijke en interessante achtergrondinformatie.

• Op het terrein tevens een groot ‘Truckersfestival’ wordt georganiseerd.
  • Je na afloop uiteraard het Kernie’s Familiepark kan bezoeken.
  • In het pretpark ruim 40 attracties staan opgesteld.
  • Je kunt genieten van een heuse Dakar Rally.
  • Kalkar on Wheels is voor velen een onvergetelijke dag.

Aanmelden

Alléén gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking komen in aanmerking voor één van onze evenementen. Als gezin bent u altijd welkom op de Happy Smile Familiedag die jaarlijks in september georganiseerd wordt. Aan een opgave kunnen geen rechten worden ontleent.

Te gast als VIP

De diverse VIP-dagen worden georganiseerd door Stichting Happy Smile tijdens evenementen op het TT Circuit te Assen, maar ook op andere evenementen in Nederland, België en Duitsland. De evenementen op het TT Circuit vinden plaats in de Happy Smile VIP-box. De gezinnen zitten altijd op de eerste rang tijdens bijvoorbeeld de WK Superbike, Dutch TT, Jack’s Racing Day, IDM Superbike en andere afwisselende evenementen. Naast de races, die te volgen zijn vanaf ons VIP-balkon, vindt er veelal een zogeheten paddock-tour en een ‘Meet and Greet’ plaats met één of meerdere coureurs.

Beleef een dag of weekend als VIP-gast op een circuit in Nederland, Duitsland of België