• Organisator: Wunderland Kalkar
  • Naam event: Kalkar On Wheels
  • Datum event: 25 mei 2024
  • Locatie: Kernwasser Wunderland Freizeitpark, Griether Str. 110-120 D-47546 Kalkar
  • UW GEZIN AANMELDEN
Wunderland Kalkar On Wheels

Kalkar on Wheels

Wunderland Kalkar on Wheels is een liefdadigheidsevenement dat jaarlijks wordt georganiseerd door Wunderland Kalkar ten behoeve van de Kinderkrebsklinik in Düsseldorf alsmede Stichting Happy Smile. Zo’n 100 kinderen met een levensbedreigende ziekte of met een beperking worden iedere editie uitgenodigd om een route door Duitsland en Nederland mee te rijden met vrijwillige truckers. Daarnaast wordt er op het terrein van Wunderland Kalkar een Truckersfestival georganiseerd en is er de mogelijkheid om het pretpark te bezoeken.

Simpelweg onvergetelijk! Overweldigend, onbeschrijflijk leuk, gewoonweg prachtig… Dit zijn slechts enkele uitspraken van deelnemers en toeschouwers langs de route van “Wunderland Kalkar On Wheels” tijdens vorige edities. Jong of oud, iedereen was verwonderd bij het zien van dit alles.

In 2024 zal het truckerskonvooi op zaterdag 25 mei om 09:30 uur weer een prachtige ronde maken en u kunt er met het hele gezin als VIP bij zijn.

Er worden voor het gehele arrangement en/of verblijf géén kosten in rekening gebracht. Het gezin zorgt zelf uitsluitend voor de heen- en terugreis naar de locatie van het VIP-event in Kalkar, dat slechts 40 kilometer vanaf Arnhem rijden is. Net over de grens in Duitsland.

Alle evenementen