Featured Image

Champagne voor Stichting Happy Smile

ASSEN – Ronde Tafel 36 Assen organiseerden de afgelopen maanden weer een exclusieve Champagne verkoop voor een goed doel. In de afgelopen jaren konden onder meer Stichting Route Jack, Stichting Wens Ambulance en Maatschappelijke Opvang Kommarin een mooie bijdrage ontvangen.

Dit jaar deden de mannen van RT 36 Assen een inzameling voor Stichting Happy Smile. Via hun eigen kanalen en de website Flesjechampagne.nl konden belangstellenden een fles Champagne aankopen.

Geert Prins van Stichting Happy Smile gaf afgelopen maandagavond 6 februari een presentatie voor de leden van Ronde Tafel 36 Assen. Na afloop kreeg Geert uit handen van Louis Visser van RT 36 Assen een riante cheque van maar liefst € 4.800,- Stichting Happy Smile is RT 36 Assen zeer erkentelijk voor deze gulle donatie.

Nederlandsche Tafelronde

De Nederlandsche Tafelronde is een vereniging voor mannen tussen de 18 en 40 jaar. Mannen die onderlinge vriendschap hoog in het vaandel hebben staan. Die zich willen blijven ontwikkelen en ontplooien. Die kennis en ervaring willen delen en niet terugdeinzen voor een levendige discussie en hun expertise en tomeloze energie in willen zetten voor het goede doel.