Featured Image

Benefiet viswedstrijd voor Stichting Happy Smile

Koopman Hengelsport en Evezet organiseren op zondag 13 oktober een benefiet viswedstrijd voor Stichting Happy Smile.

Op zondag 13 oktober zal er een grote benefiet viswedstrijd worden georganiseerd aan het Noord-Willemskanaal (Dr). Dit top evenement, dat de hengelsportgemeenschap samenbrengt, zal worden gehouden aan het Noord-Willemskanaal (van Assen tot aan De Punt) en zal bestaan uit diverse vakken waaronder feeder- en vaste stok vakken. Aan het event kunnen maximaal 100 vissers deelnemen.

Deelnemers worden voorzien van een hapje en drankje tijdens de wedstrijd, maar ook na afloop is er vrije catering en een geplande verloting. Tevens is er entertainment. Samenkomst (voor – en na de wedstrijd) is bij Sportvisserij Federatie Groningen – Drenthe in Tynaarlo. De organisatie is in handen van Gerard Koopman Hengelsport uit Nieuw-Amsterdam i.s.m. o.a. Evezet Fishing.

Zet zondag 13 oktober alvast in je wedstrijdagenda, want deze wedstrijd mag en wil je niet missen!