Featured Image

Dankbare donatie leerlingen Esdal College Emmen

Emmen – Stichting Happy Smile heeft als doelstelling gezinnen met een ernstig ziek kind of een kind met een ernstige beperking een onbezorgde dag of weekend te laten beleven als VIP op evenementen en circuits in Nederland of elders in Europa. De gezinnen krijgen tijdens het VIP-arrangement de kans om de ziekte voor even te vergeten.

Om onze doelstelling kracht bij te zetten ontvangen wij met enige regelmaat donaties. Dit van particulieren als bedrijven, maar ook via mooie initiatieven zoals een zogeheten crowdfunding actie. Eliza, Meike, Jessy en Naveeda van het Esdal College Boermarkeweg uit Emmen kregen via hun schoolvak Economie en Ondernemen de opdracht om een crowdfunding op poten te zetten. Stichting Happy Smile werd gekozen omdat de ‘dames’ de stichting een warm hart toedragen daar we zulke mooie dingen organiseren.

Target voor het viertal was om € 250,- op te halen via de actie. Dit sloeg zeker aan, want na publicatie op Donatie.nl en enkele socials was dit doel in één avond al bereikt. Sluimerend werd verder ingezet om nog wat extra’s op te halen en uiteindelijk leverde de actie € 442,- op.

Langs deze weg willen we Eliza, Meike, Jessy en Naveeda nogmaals hartelijk danken voor hun donatie. Dank je wel!