Gulle donatie van honderden luxe gadgets

ASSEN – Tijdens de tweeënnegentigste Motul Dutch TT op het TT Circuit van Assen werd de crew van Stichting Happy Smile blij verrast door de Familie Maes. Zij waren op zaterdag 24 juni jongstleden te gast tijdens de kwalificaties en de debuterende sprintrace van de MotoGP.

In de middag pauze werden diverse dozen naar de VIP box gebracht, daarin prachtige gadgets zoals luxe schaalmodellen, beertjes, tekenmateriaal, petjes, puzzels etc, etc, etc. Vader Guido heeft dit de afgelopen periode verzameld en gekregen van diverse bedrijven die dit initiatief een warm hart toedragen, met als doel de grote hoeveelheid spullen te doneren aan Stichting Happy Smile. Een geweldig gebaar!

Met deze gadgets kunnen we vele kinderen, tijdens diverse events, erg gelukkig maken en een mooie lach op hun gezicht toveren. Namens de gehele crew van Stichting Happy Smile, héél véél dank !!!